niedziela, 26 października 2014

Lilac.

Buszując po second handach często gęsto udaje mi się złowić jakąś perełkę. Tym razem jest to płaszcz w kolorze Lila. Kształt pudełkowy przy mojej sylwetce nie jest korzystny jednakże minimalistyczny styl broni całości. Jedynym elementem płaszcza są złote guziczki. Inspirując się Księżną Kate, dopasowałam fascynator w kolorze lila z jesiennej kolekcji Yoko Design Fascynatory. Całość wykończyłam klasycznymi czarnymi szpilkami z legendarną już czerwoną podeszwą.







płaszcz - sh
buty - Louboutin

5 komentarzy:

  1. chociaż retro (a toczki mi się zawsze będą kojarzyć z retro ;P) to nie są moje klimaty, to podoba mi się ten "look".
    jest - rzeczywiście - z klasą.
    a ja bycie z klasą lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to są właśnie klimaty, które ja kupuje od razu!
    świetny wzór do naśladowania wybrałaś,
    sama prezentujesz się niczym MiLady,
    pięknie Ci w tym kolorze a płaszcz, nie uważam, by nie pasował do Twojej sylwetki, prezentuje się nienagannie i ma super krój
    ogólnie całość 5+ jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja!!!!!! Piękne zdjęcia.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak jakiś uciekinier z planu zdjęciowego do jakiejś bajki! Przemagiczna :) I do tego ten extra płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/colors-of-autumn.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/promises.html
    zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń